11.5.2014 12UTC J0444074 Kummersbruck

GElog, príspevky do GElogu, nájdené sondy...
Napísať odpoveď
Užívateľov profilový obrázok
chlebík
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 12. Marca 2013, 23:04
Bydlisko: Kyšice u Plzně

11.5.2014 12UTC J0444074 Kummersbruck

Príspevok od užívateľa chlebík » 12. Mája 2014, 21:33

Typ sondy: RS92-SGPD
HW kód : J0444074
Frekvence : 402,7 MHz
Datum a čas vypuštění : 11.5.2014 12UTC
Místo vypuštění: Kummersbruck
Místo a čas nálezu: oseté pole, 60m od polní cesty, 3km SV od Bezdružic, 49.9206445 13.0136752; 17:42 UTC

Jak již začíná být zvykem, hledání sond doprovázejí menší, či větší překvapení. Ani zde to nemohlo být jinak.
Po úspěšném lovu mrtvé sobotní večernice a následném relaxu v Příbrami, jsme plně využili bojové nálady a udělali si zajížďku až téměř do Karlovarského kraje. Příbram jsme opustili někdy okolo 15. hodiny - to už sonda putovala zpět na zem. Vše zatím probíhalo bez většího komplikací, jízda utíkala a počasí se měnilo jak v deštném pralese. Bohužel někde u Rožmitálu pod Třemšínem, se vše slušně řečeno pokazilo. Před námi se objevila brzda provozu v podobě starého vozu a ještě staršího řidiče. Pán si zjevně nevšiml několika značek dávajících na vědomí konec obce a raději pokračoval v jízdě vskutku vyhlídkovým tempem. Ručička tachometru sotva došáhla na šedesátku. Bohužel Brdy nejsou stvořeny k přejíždění a tak jsme tímto tempem pokračovali dobrých 15km. To si začalo vybírat daň nejen na mé psychice, ale i na řidičích za mnou. Ti, kteří postrádali pud sebezáchovy, ale naopak měli o několik koníků pod kapotou více, hbitě předjížděli. My byli nuceni pokračovat. Zanedlouho se vyskytla příležitost, ale... Táhlá a nadmíru přehledná zatáčka, kde by se minuly dva traktory a ještě by mezi nimi prošla maminka s kočárkem, se nám stala osudnou. Při přejíždění si mě pán nejspíše nevšiml, možná se jen nepodíval, každopádně znenadání vybočil do protisměru a vytlačil mě přes krajnici. Střet blatník/blatník byl přes všechnu snahu z mé strany neodvratitelný, (pán ani náznakem nezměnil rychlost, či směr jízdy) pak už jen série nedefinovatelných kovovo - plastových zvuků a nadávek. Následovalo focení, papírování a další nepříjemné zhovadilosti. Přitom na autech, která měla tou dobou pomálu status veterána, vznikla škoda v hodnotě několika sto korun. Pán ročník 1942 neustále tvrdil, že jsem ho předjížděl v zatáčce( což zákon až na výjimky nezakazuje ) a trval na tom, abych do protokolu uvedl, že jsem viníkem nehody já, aby mohl čerpat z mého povinného ručení. Bezpečnému předjetí přitom nebránil výhled, plná čára či jakákoli jiná značka, nebo okolnost. Co na to říci? :?

Tak a tím se vysvětluje, proč jsme polední sondu po nálezu téměř neslyšeli :D Hodina ztracená pro pár škábanců na dvou starých šlupkách...
Teď k věci. Sonda sedla do pole s asi 15cm vysokým obilím, naprosto bez poškození, jen několik desítek metrů od předpovědi. Hned na místě jsme všechny 3 sondy (pátek, sobota a neděle) očesali o latex, který zatím stihl zasmradit celé auto. Z onoho odéru jsme pomalu měnili barvu do brčálově zelena. Tímto bych víkend považoval za úspěšný.
11-5-14.jpg
20140511_174222.jpg
20140511_174241.jpg
20140511_152933.jpg

Napísať odpoveď